i just wanna have a happy life
i just wanna live my life like the others 
i just wanna having some fun 
i just wanna have somebody who always here, beside me 
i just want a peace 
i just wanna a happiness, a joy 










 is it hard? 
am i wrong? 
huft, i'm tired... 











guess what, gue udah beberapa kali ini bangun tidur dengan keadaan mata basah, abis nangis gitu, dan gue ga ngerti kenapanya-_- gue lemes bgt hari ini, gue udah ga mood makan lagi, gue udah terlalu lelah ngadepin ini semua. terlalu banyak yg harus gue pikirin, terlalu banyak masalah. tapi gaada seseorang yg bisa nenangin gue dengan bilang "everything's gonna be alright, sweetheart." or anything else like that-_- yayaya ngayal bgt gue wkwkwk. so, the only way to solved the problems just put the smile on my face and act like nothing happened. bye, see ya!

0 komentar:

My Instagram